Jak dát zákazníkům vědět, do kdy e-shopy zvládnou doručit vánoční dárky?

15. listopadu 2017

Jak je na Zboží.cz dobrým zvykem, i letos chystá funkci „Doručení do Vánoc“. Díky ní e-shopy svým zákazníkům mohou říci, že se na ně s pořízením vánočních dárků mohou spolehnout. „Funkci Doručení do Vánoc opakujeme už po třetí. V nejdůležitější části sezony je nedílnou součástí servisu, kterou Zboží.cz zajišťuje jak pro obchodníky tak pro nakupující. Lidé si budou moci nabídky filtrovat podle garance doručení do Vánoc nejen mezi e-shopy, ale také mezi konkrétními produkty v kategorii,“ říká Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Od středy 15. 11. 2017 mohou e-shopy prostřednictvím administračního rozhraní na Zboží.cz vkládat informace o tom, zda a u kterého zboží garantují doručení do Vánoc. „Jde o základní informace o dostupnosti produktu na skladem, způsobu doručení či vyzvednutí a formě platby. Pro všechny e-shopy, které budou potřebovat se zadáváním informací pomoci je zde k dispozici náš helpdesk na známé adrese zbozi@firma.seznam.cz,“ doplňuje Milan Šmíd.

Obrázek ke stažení.

Získané informace budou pro návštěvníky Zboží.cz zveřejněny od 1. 12. 2017. Pro lepší přehlednost si lidé si budou moci filtrovat podle data doručení, skladové dostupnosti až na úroveň konkrétních produktů stejně jako na úrovni kategorií.

Táňa Lálová,

PR Specialistka

Sdílet na sítích